Bestilling - ny kundeavtale AutoPay

 

En del oppgaver kan ØkonomiBistand utføre mer effektivt enn den enkelte regnskapsfører. Vi tilbyr nå en formalisert bestillingsløsning for denne typen oppgaver. Faste priser og forutsigbar saksgang. Alle gjør det de kan best og blir enda bedre på det.

Ved å bruke skjemaet nedenfor tar vi det fulle ansvaret for oppsett av nye kundeavtaler i AutoPay.

Vi gjør følgende:

  • Validerer den innsendte informasjonen
  • Fyller ut nødvendige skjema
  • Sender eventuelle skjema for signering
  • Følger om nødvendig opp signaturberettiget
  • Sender skjema til kontohavers bank
  • Følger om nødvendig opp kontohavers bank
  • Registrerer opplysningene i deres Visma Business-installasjon dersom vi har tilgang til dette, eventuelt sender informasjonen på e-post til deg
  • Informerer deg når alt er på plass

 

 

AutoPay: Ny betaleravtale

Informasjon om kontoeier
















Informasjon om regnskapsbyrået







Trenger du hjelp med skjemaet?


Kontakt oss på e-post
Sentralbord: 32 15 05 40


Design, idé og implementering
ØB Byråteam
© Økonomibistand AS